şebnem ferah




Arkadaslar üye olmasında katılımlarınızdan dolayı sızlere cok tessekur ederiz.
Sitemizde bazı paylasımlar sadece uyelere acıktır.Ama cogunu sizinle paylasıyoruz
Hepinize tessekur ederiz .

Site sorunları ıcın
cuneytsonmez@windowslive.com Adresine veya sitemize iletebilirisiniz
şebnem ferah

Şebnem Ferah-Şebnem Ferah Müzikleri - Şebnem Ferah Klibleri - Kısacası Şebnem Ferah...!!şebnem ferah,benim adım orman
 
AnasayfaAnasayfa  PortalPortal  Üye ListesiÜye Listesi  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 ŞEBONUN DOGUM GÜNÜ YAKLASIO NAPSAK YA..!

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
şєвσ'м
Admin
Admin
avatar

Cinsiyet : Kadın

Mesaj Sayısı : 149
Yaş : 21

Nerden : ist
İş/Hobiler : müziK
Kisisel İleti : çαмυямυ ѕüямєк ιѕтуσяѕυη вαşкαℓαяıηıη ∂υуgυℓαяıηα öη¢є ѕєηιη єℓℓєяιη кιяℓєηє¢єк
Hangi Takımlısın? :
Points : 183
Reputation : 50
Kayıt tarihi : 13/02/10

MesajKonu: ŞEBONUN DOGUM GÜNÜ YAKLASIO NAPSAK YA..!   Çarş. Mart 03, 2010 11:11 pm

Ya prgram yapmaya başlayalım evinin adresni bilen varmı? yada takıldıgı yer dicem ama genelde +18 taklıo bana uymuo Very Happy herkz görüşlerini sölesn..! blki bi yol buluruz cheers
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sebnemferah
Admin
Admin
avatar

Cinsiyet : Erkek

Mesaj Sayısı : 1935
Yaş : 27

Nerden : Lüleburgaz
İş/Hobiler : Kitap Okumak Gezmek Müzik Dinlemek
Kisisel İleti : Senin gördüğün yanağımdan süzülenler asıl içimde, içinde yüzdüğüm bir deniz var.
Ruh Hali :
Hangi Takımlısın? :
Points : 3612
Reputation : 17
Kayıt tarihi : 12/12/08

MesajKonu: Geri: ŞEBONUN DOGUM GÜNÜ YAKLASIO NAPSAK YA..!   Perş. Mart 04, 2010 10:03 pm

ha beni aslında bi şeyler düsünüyorum da yapmak la yapmamak arasında karar veremedim sen + 18 i düsünme birlikte olursak cümleten o engeli aşarız Smile

_________________
Ellerinden içilmiş şarapta
Gözlerinden okunmuş şiirde
Baktığım her yerde her aynada
Mutluluktan sürülmüş
Sanki yasaklanmış birileri var

Güneş batınca fark ettim
Bütün hayatım caddeye uzanmış
Yolun tam yarısında asfalta akmış
Her şey serapmış
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://sebnemferah.ace.st
şєвσ'м
Admin
Admin
avatar

Cinsiyet : Kadın

Mesaj Sayısı : 149
Yaş : 21

Nerden : ist
İş/Hobiler : müziK
Kisisel İleti : çαмυямυ ѕüямєк ιѕтуσяѕυη вαşкαℓαяıηıη ∂υуgυℓαяıηα öη¢є ѕєηιη єℓℓєяιη кιяℓєηє¢єк
Hangi Takımlısın? :
Points : 183
Reputation : 50
Kayıt tarihi : 13/02/10

MesajKonu: Geri: ŞEBONUN DOGUM GÜNÜ YAKLASIO NAPSAK YA..!   Cuma Mart 05, 2010 5:15 pm

ya ev adresini bulsak dicemde evde olmaz fln o iş yaş ii bi araştırma lazım diğer sitede samimi arklar fln varsa özellikle şebokolik

aslnda ben rahat bulurumm daa iişte arastırınn Very Happy

hediyeyide böle süper bişi yaptıralm bn düşünmeye başladım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sebnemferah
Admin
Admin
avatar

Cinsiyet : Erkek

Mesaj Sayısı : 1935
Yaş : 27

Nerden : Lüleburgaz
İş/Hobiler : Kitap Okumak Gezmek Müzik Dinlemek
Kisisel İleti : Senin gördüğün yanağımdan süzülenler asıl içimde, içinde yüzdüğüm bir deniz var.
Ruh Hali :
Hangi Takımlısın? :
Points : 3612
Reputation : 17
Kayıt tarihi : 12/12/08

MesajKonu: Geri: ŞEBONUN DOGUM GÜNÜ YAKLASIO NAPSAK YA..!   Cuma Mart 05, 2010 10:48 pm

aslında bana bı kac yerden teklıfler geldı sepet hazırlama konusu aramızda kalsınm eger arkadaslarımız ısrar ederlerse bır bulusma duzenleyebiliriz bu konuda talepler alıyorum bıraz ılerleyen zamanlarda mesaj olarak yazıcam bu aralar sınavlarımı dusunmekten baska bı sey dusunemıyorum 11 nısanda buyuk durusma arkadasından bı sebo dogum gunu yapmak fena olmaz aslında Smile

_________________
Ellerinden içilmiş şarapta
Gözlerinden okunmuş şiirde
Baktığım her yerde her aynada
Mutluluktan sürülmüş
Sanki yasaklanmış birileri var

Güneş batınca fark ettim
Bütün hayatım caddeye uzanmış
Yolun tam yarısında asfalta akmış
Her şey serapmış
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://sebnemferah.ace.st
şєвσ'м
Admin
Admin
avatar

Cinsiyet : Kadın

Mesaj Sayısı : 149
Yaş : 21

Nerden : ist
İş/Hobiler : müziK
Kisisel İleti : çαмυямυ ѕüямєк ιѕтуσяѕυη вαşкαℓαяıηıη ∂υуgυℓαяıηα öη¢є ѕєηιη єℓℓєяιη кιяℓєηє¢єк
Hangi Takımlısın? :
Points : 183
Reputation : 50
Kayıt tarihi : 13/02/10

MesajKonu: Geri: ŞEBONUN DOGUM GÜNÜ YAKLASIO NAPSAK YA..!   C.tesi Mart 06, 2010 3:52 pm

aaa sen sınavlara gircen dimii a kyamam hangi bölüme girmek istion .d ama ii bi hbr verin bu ilk sınav kolay olcakmış özürlüleri elemekk için 3 ay sonraki sınav asıl yaş :d


ya şebonun dogum günü olayı çok zor gibime gelio adres olsa gerisi kolay ama sölim baştan erken gitcez başlklaarı gelemden ve evdeyken Very Happy sonnra gider fln sap gibin kalırız Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
benay
Asistan
Asistan
avatar

Cinsiyet : Kadın

Mesaj Sayısı : 86
Yaş : 24

Nerden : İstanbul
İş/Hobiler : Öğrenci/gitar çalmak, müzik dinlemek, gezmek tozmak vs.
Kisisel İleti : Şebo sana tapıyorum, sana tapıyorum, sana tapıyorum:D
Ruh Hali :
Hangi Takımlısın? :
Points : 89
Reputation : 50
Kayıt tarihi : 03/03/10

Oyun Puanları
Oyun Puanları:
50/50  (50/50)

MesajKonu: Geri: ŞEBONUN DOGUM GÜNÜ YAKLASIO NAPSAK YA..!   Salı Mart 16, 2010 5:55 pm

Ömer Faruk SORAK'a sordum ama direk adresi isteyemedim Beykozdaki evini kullandığını söyledi ama kapı nosunu öğrenemedim:S
Ebru Bank'a mail attım daha okumadı:S ondan ümitliyim, olmadı Janset'e ulaşalım:D
beyoğlu hayal kahvesinde, mojoda, kemanjıda takılıo, bi ara ara kafede de takılıyordu, sarıyer balık restoranı en sevdiği restoranmş, ben ayrı bi dağ başındayım o ayrı:S ulaşmam çok zor ama kesinlikle bişey yapmalıyız, doğum gününde adanada olucakmış diye duydum zaten doğum günü akşamında falan ekipten bi party olur Şebo'ya 12 nisanda kutlamamız çok zor aklıma süper bi fikir gelio aslında ama karakolluk olur muyuz bilmem ahahahha megafon alıp Şebo'nun oturduğu sitede Şebo'nun doğum gününü kutlicaz mutlaka Şebo çıkar dimi:Deheheh
hediye konusunda ben bi kaç fikir düşünüorm ama fan club olrak daa güzel şeyler yapmamız gerekir benim fikirler küçük kalıo:S
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
şєвσ'м
Admin
Admin
avatar

Cinsiyet : Kadın

Mesaj Sayısı : 149
Yaş : 21

Nerden : ist
İş/Hobiler : müziK
Kisisel İleti : çαмυямυ ѕüямєк ιѕтуσяѕυη вαşкαℓαяıηıη ∂υуgυℓαяıηα öη¢є ѕєηιη єℓℓєяιη кιяℓєηє¢єк
Hangi Takımlısın? :
Points : 183
Reputation : 50
Kayıt tarihi : 13/02/10

MesajKonu: Geri: ŞEBONUN DOGUM GÜNÜ YAKLASIO NAPSAK YA..!   Salı Mart 16, 2010 6:12 pm

benay az msn gelebilrimisin su adres işini bi ice ciddileştirelim gün yaklasıo
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
benay
Asistan
Asistan
avatar

Cinsiyet : Kadın

Mesaj Sayısı : 86
Yaş : 24

Nerden : İstanbul
İş/Hobiler : Öğrenci/gitar çalmak, müzik dinlemek, gezmek tozmak vs.
Kisisel İleti : Şebo sana tapıyorum, sana tapıyorum, sana tapıyorum:D
Ruh Hali :
Hangi Takımlısın? :
Points : 89
Reputation : 50
Kayıt tarihi : 03/03/10

Oyun Puanları
Oyun Puanları:
50/50  (50/50)

MesajKonu: Geri: ŞEBONUN DOGUM GÜNÜ YAKLASIO NAPSAK YA..!   Salı Mart 16, 2010 6:15 pm

geliyorum hemen bende msne giricektm eheheh:D haklısın ya 27 gün kaldı:S
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: ŞEBONUN DOGUM GÜNÜ YAKLASIO NAPSAK YA..!   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
ŞEBONUN DOGUM GÜNÜ YAKLASIO NAPSAK YA..!
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
şebnem ferah :: (¯`·._.·Oº°[Şebnem Ferah]°ºO·._.·´¯) :: Şebnem Ferah-
Buraya geçin: